Wednesday, April 4

shopping time ^_^

olla !! Assalamualaikum semua..
lame dah saya tak update blog..
sebab busy dengan final exam dan juga menhabiskan 
masa dengan kengkawan
sebab lepas nie tak jumpe dah..so sad =.=
saya kan retiss sebab tu jarang update blog dari org yang salu update blog
tu bukan retis la kan..joke jee..hee =D
sebelum tu meh santap dua gambar time last payperr
haha..sekarang jadi trend ikot johan cakap cmtu last payper !!haha





no editing..original yaa..
kawan-kawan saya semua cantik-cantik
please dont be jealous!hahaa
bajet la kau cakap camtu..ahahahaha
blog aku suke hati aku lah kan!!

malam sabtu tu pergi makan dengan kengkawan
dekat downtown beb!!tapi takde gambar pulak..sebab khusyuk sgt makan 
aku nie..hahaha..okay-okay esok nyaa pergi shopping lagii
dekat sungai wang plaza..sinie lagi best shopping,besar pun besar
dan murah..sangatt..haaa jangan engat times square je ade 
korea punya baju-baju semua, sinie lagi banyak dan murah sangattttttt..
berbaloi2 untung orang ramai..haha promote pulak..
kat sinie pun ade jual barang berjenama bukan TS je tau..huhuhu
shopping sakan la saya..hik3 dah lame tak shopping..serius
bile dapat shopping jadi mcm semua bende nak beli..hahahahaaha
membazir la kan kal beli tak pakai ..
so mane baju yg lame saya dah tak pakai
saya bagi org je sebab saya dah makin gemuk!..
shawls,tdg semua yg dah tak pakai bagi kawan2
ade jugak kenangan di situ..kal diorg egt saya yg bagi..heee
sedih sangat bile nak berpisah dengan kengkawan
tapi saya tak boleh nak nanges tak tau nape..

ok tengs to riri sanggup dtg lepak and teman saya shopping
my best friend pergi buat rambut..cantik rmbut dye..huhu
ok mari-mari tengok gamba..heee..








tgok saya sorg je shopping paling banyak..haha!
ok semakin gemuk!!=.=
ade yang something special la barang yang saya beli
saya beli baju si dia!!kemeja goggles
jename goggles..meh tgok gmbar






cantik tak??cantik kan..hehe
i hope u suke la kan..kal tak suke
nanti kene tumbok baik ckp suke!hahaa
actually banyak lagi gamab tapi biaselah berokband
lambat sgt nanty dah pakai wifi kt umah laju sikit..hee
oklah..bubye..semoga korang happy2
=)bangun pagi-pagi SMILE! confirm sepanjang hari
korang akan happy..tak caye??try lah!heuheuheu..byeeeee=)

No comments:

Post a Comment