Saturday, August 20

sifat wanita ketika duduk...


1. Bila dia duduk manis dengan tangan diatas lutut atau diatas kedua paha

- perempuan ini memiliki sifat kekanak-kanakan. Perempuan ini adalah seorang pengkhayal sejati, senang melamun hal-hal yang romantis dan seksi. disebabkan perempuan ini sangat romantis dan sangat memuja cinta sehingga mudah terbuai dengan anggan-anggannya.


2. Perempuan yang duduk kaki sejajar biasanya duduk dengan seluruh tubuh bersandar ke kursi dan posisi kaki sejajar serta rapi 

Menunjukkan bahwa dia adalah jenis perempuan yang hangat di tempat tidur kerana seluruh auranya dipenuhi dengan gairah. Biasanya dia tidak segan melakukan apa saja untuk memuaskan pasangannya kerana dia jenis pejuang yang tinggi untuk cinta. 

-Perempuan yang duduk dengan kaki sejajar terkenal agresif sehingga sering terlupa dan meninggalkan urusan lain yang  tidak penting. Jadi tidak heran jika dia akan melakukan kesalahan dalam langkahnya. Tetapi perempuan ini tidak mudah dirayu! 

3. Jika perempuan itu duduk  dengan posisi kaki terbentang lebar sehingga seperti mengundang orang-orang yang melihatnya untuk memandang  samar di dalam pahanya yang mulus 

- Menandakan bahwa dia merupakan jenis perempuan yang selalu ceria, mudah bergaul dan seorang penggoda tulen. 

4. Perempuan yang senang duduk di hujung kursi 

-  Perempuan yang bijaksana dan baik hati. Biasanya dia tidak segan membantu orang yang memerlukannya. Dia juga tergolong orang yang mudah dipercayai! 

5. Perempuan yang duduk bersila


 Menandakan bahwa dia adalah seorang yang memiliki pendirian teguh, tidak mudah tergoda dan tertipu oleh rayuan-rayuan oleh kaum lelaki . Dia sangat appreciate tentang cinta! 



 

haa cepat..korang yg mane???hehe 
renung-renugkan dan selamat beramal!hehe





No comments:

Post a Comment