Tuesday, June 19

my rabbit ^_^

hello,assalamualaikum
dah lama sangat tak update kan?biasalh orang malas memang mcm gini..hahha
new story ni uolls, saya ada bela rabbit but takde la beli rabbit yang saya idamkan just yang biasa-biasa je..jantan and betina kenelah ade pasangan kalau tak mati laa dye ..huhu mcm manusia jugak..hehehe..meh tengok handsome tak rabbit saya..hehhe



Nick name: nuna
umor :dalam 6 bulan kot
activity: mengganas dlm sangkar
interest: pakai eyeliner/betina



Nick name: bubu
umor: 6bulan jugak kot
activity: suke jalan-jalan
interest: makan rumput/jantan

tuannyaa ade banyakk hahaha semua gegurl..ngee =D..rabbit nie makan dedak rabbit la tak kan dedak ayam..sape nak bela rabbit boleh tapi kene rajin cuci sangkar dye termasuk la taik-taik berharga sebesar chipsmore pun ade..hahahahhaa..tak senonoh kan!hahha..pagi-pagi rabbit nie akan dimandikan dengan syampu khas dye nak tgok meh sinie..



lepas tu akan dikeringkan dengan kain..syampuu nie just spray je kat bdn dye then lapkan dengan kain..tadelah bau bdn rabbit tu busuk je kan..hehehe..lepas dah kering kita bagi makan..makan ape??makan nasi lah wey cm big owner dye(aku la kan?)nk tgok cmne?meh2





lepas tu bg la minum air kan..letak je air dlm bekas dye pandailah kau minum sendiri..heheh...saya ade teringinkan sangkar rabbit yang cantik tu..nk tgok??meh-meh but expensive lah!anyone buatkan??


cantikkan..hee boleh la arnab main-main dlm
sangkar dye kan..betul tak??



yang nie pun not bad..hee

yg nie cantik..heheh
i love rabbits..hehehhee=D

No comments:

Post a Comment