Tuesday, June 19

syeela oh syeelaa =D


hai nie kawan baik saya yang paling sya SAYANG ngee
she like my siblings kan babe?gaduh-gaduh mesti baik balik
heee maluuuu...
ok dye nie mcm adik saya yang kene diketuk-ketuk salu
ahaaa..kenape nak ketuk yela bile dah ketuk baru kaki dye berfungsii
heee sebab dye nie manje orgnyaaa..ngehh3 tapi selamba rock
mulut dyee..kalah kiah propaa..hehehe
yang propa tu aku kiah tu dye lah..kiteorg salu hangout same-same
sebenarnyaa babe aku pun tak boleh tade kau
sebb kat sape lagi aku nk menyembang babe!seriuss
kiteorg memang due org salu je ckp lepas
kesah pulak sape-sape terasa..hehhehe
kiteorg jenis tak penah nk jadikan suatu bende masalah
salah faham tu biaselah..hbgn cinta pun ade kan..ahaaaa
semlm dye ade buat entry pasal sya ngeee..terharu dowh!!
nangess  aku!hehhehe...nie aku ikhlas hati dan rajinkan diri utk membalas
entry kau tu..hehhehe..

lagi satu yang korang perlu tau kiteorg bukan bff yang
everything nk same jee..dye lain aku lain
but kdg-kdg ade tersame..heeee kan?
dan paling peting kiteorg suke shopping
kalau shupping mesty mcm nk beli kedai..hahahhahaaha
and the most important KAMI KAKI GELAK!
HAHAHAHAHAHA



weh nape mcm aku buat karangan je niee
lantaklah excited sgt aku..hehehehe
aku tak penah lagi jumpe kawan sebaik dyeee
walaupun kekadang nmpk dye mcm dgn dunia dia
sendiri..mungkin dye org bunian kot..hahahahhaha
kat sane dye bnyk ajar aku bende IT nie
twitter pun dye yang buatkan utk aku..hahaha
google plus tu dye nk buatkan but aku tak nak..hhehe
serius tak tau nk cerita ape lagii
''memori berkasih''
 love u babes!!hadiah kau nnty la ku bg time 
special-special sikit..hahhaha
sedihhh ='(
dan juge kepada kawan-kawan didy nurin n dilla
i will always love u all..ure the best frend that i ever had
hope kita dapat kawan smpai bila-bila

No comments:

Post a Comment