Monday, September 26

ape yg aku jawab aku pun xtahu..haha


assalamualaikum..harinie ssaya jawab exam insurance..kenape ckp cmtu??yg kt ats tu..sebab saya xtau ape yg saya jawab dan berharap lulus saje..huhu..kesian kan..sebab ape yg sye expect calculation akn kuar xp xde pun..punye la ssssakit hati..frust tertonggeng-tonggeng saya..bace punye  la banyak xp dapat jawab soalan 5 out of 8 je...hadoiii..n carry marks memang tgg xp cm xlogik sebab final xleh wat...haa tu lah xjge kesihatan dapat demam semnggu + sakit kepale semggu dah xleh bace buku..saya ade mase 3hari utk revise balek ape yg sye bce..n finally boleh la jawab 5 ssoalan itu pun belum tentu betol ke x..hahha..

insurance tu susah ke??susah kal xbce la kawan..hehe
exam ape pun kal xbce,xulangkaji semua ckp ooo susahnyeee =.=
kal korang exam mesti tundukk je kan..
cm nie..tu tandanye banyak jawapan


 

td aku exam ssiap bole tengok-tengok org lagi cmnie


xp xdela meja rapat cmnie kan..

haihhh xtau la ape yg dapat
DOAKAN SAYA LULUSS INSURANCE YE ^_^
AMINN..HEE =)
okay nak stdy utk 3 lagi paper..
Human resources,financial planning n costing..
GOODLUCK SEMUA..


No comments:

Post a Comment