Friday, September 9

freshkon colour fusion


    Love dressing up your eyes? Then you're going to adore the fabulous NEW 'Sparklers' series. The wonderful new 'Sparklers' series offers radiant, sparkling style while the original Dazzlers series gives you a dazzling and vivacious look.
    Match them with your mood, your whim, your life!
      
      kenape aku pilih freshkon utk mate aku??sebab nilah..mane??yg atas tulah yang oiii..hahaha
        aku nie rabun dah lame since dr darjah enam lagi..disebabkan aku mals nak pakai cermin mate so aku try la contact lens..
      mule-mule pakai mcm susah,selepas diajar oleh anisahniesa senang rupenye..xsmpai 5min dah siap..huuu..
      aku suke pakai big eyes,haa meme patutlah pakai big eyes sebab mate aku kecik n kuyu..haahahah..
      warne brown,black,grey,blue memang cantik kalo pakai...
      nk tgok mateku yg bolat itu??



      bersepahnye rumah..haha 


      cantik kan ade sparklers gituww... 



      ni lagi besar matee.. 



      haaa pilih-pilih mane nak...

      okay yang aku pakai tu yg sparklers big eyes for 1month ade yg 3month xp mahal lagi la kan..disebabkan aku  bru je try aku gunalah yg sebulan RM40 ..actually,aku xleh nak pakai yg colour-colour nie sebab silau aku kuat gilee,gile pun xcmtu..hakhak...so,kene la pakai colourless kan xp aku teringin nak try yg nie..next month baru amek colourless..jikalau ade sesape yg ingin mencuba pakai engat ye jgn pakai yg murah-murah yg beli kt blog la,fb la,beli kat kedai cermin mate tuu..bru terjamin mase depan mate anda !! hahaha..sebab kekadang ade org mate dye xtahan pakai murah-murah nie..gatal,allergic lens laa,mcm-mcm laa...malas nak bebel panjangan..haha..okbai! =)

      No comments:

      Post a Comment