Friday, September 16

Hair style

good morning semua..hello-hello da bangun belum..wah semangat aku bangun awal hari nie..awal ke??huhuuhu
nak story sikit kat korang impian rambutku..hahaha..motif kau nk cte ?kenape??cm la ade org nk dgar kan cte kau tu..eh lantak akulah beblog aku!even aku bertudung xp aku still suke nak gaye-gayekan rambut..da lame simpan rambut yg memanjang-manjang tu..aku nk wat curl..disebabkan rambut aku lebat nanti jd kembang sesgt la pulak..then aku g la wt layed je punn..haha mcm selena gomez tu..haa xboleh la nk tunjuk gamba..aurat yuu..hehehe..nk tgok cmne??cmnilah..



sebijik cmnie kal dah blow laa..haha 



 

lawa kan.. 

pastu aku teringin gle nak wt curl yg besar-besar tu cm taylor swift ..lawa beb..nanti tunggu laa rambut panjang balik..memang nak wat cmnie.. 




then aku xde la nk colour cmnie..xsah solat aku..xp kal inai kan bole x??hahaha..teringin kan..pastu kan-pastu aku suke rambut pendek cm selena gomez..comel je..aku sesuai la kot..muke bulat dan tembam..eee perasannye kau.



then ni rambut jennifer aniston
lawa beb..=D

   kal bg yg bertudung xsalah nk wat rambut 
xp kene la pandai jage kan
jangan biar rmbut anda rosak..selalu g wat treatment..xmahal pon around 40-70 rggt
buatlah ape saje kal nk nampak cantik..itu saye ye ^_^ 






No comments:

Post a Comment