Thursday, September 8

satay HjSamuri

salam petang semua..semlam aku g makan satay kajang kt london !hahaha..xdelah kt kajang laa...secucuk satay ayam n daging lembu hargenye 60sen jee..murah kan?kal sesape nak lagi sedap satay arnab,kambing..haa lepas tu sape yg ade drh tgg pening la kome..hahaha..haa bukan aku yg nak sgt-sgt makan satay sbb before tis aku bru makan..disebabkan aku kene belanje haziq yg tuntut janji aku kt dye dr sem2 so kenelah belanje..ckp cm xekhlas kan??xp ekhlas sebenarnye..sebab every sem dye tuntut then kesian kt dye aku belanje lah dye..
ni haaa satay kajang..order smpai 40cucuk..hamboii kau..melantak sgt kan..pastu xabeh pun..huahaaha 



satay nie memang mantopp la!sedap..jemput-jemput
sory skit,jemput tengok jek..haha 



kembang seribu mangkuk la kau !
apehal nth lepas raye jd gemok yg tidak patut..hahha 



dah kenyang bergambar la jawabnye..huhu
yg depan aku tu nurenaisyah n tepi aku tu didynabiela 


 

ni la haziq yg poyo tu..hakhak 


sory la gamba banyak pecah..pakai fon bb haziq..  

p/s: kengkawan jgn lupe cube ye..sodapp ! ^_^



No comments:

Post a Comment