Wednesday, September 7

gambar raye!

 

ni adik beradik saye..ade lagi tiga...
dieba,akulah,niesa! 




yg ni sape pulok?akulah..haha
saje posing depan pintu gerbang umah bapak sedare akuh! 




sapela minah perasantan yg wat muke kesian nie??
qaqa = akulah...
hahahhahahaha..nk duet raye?



waaa..muke aku xleh bla..hahaha..
ni mase g open house umah membe aku 
yg sebelah tu bukan belakang tuh!
dalila name dye,baru balik dari mesir cuty raye..hukhuk


 

ni najwa..aku salu kuar ngn dye nieh..
kurus kan aku..haaa dlm gamba jelah! 



dr kanan tu fiqa,anez,jasmin,dalila,najwa and me!! 


okay gamba pun dah tgok..meh nk story sket..tahun lepas aku beraye di eypoh sebelah mak aku..tahun nie aku beraye di johor belah batu bertangkup..hahaha xdelah belah arwah ayah aku..even bapak aku dah xde,ikatan tu masih ade..sebab kiteorg memang rapat..hari raye pertama beraya di seremban..eh asal lak eremban bukan johor ke??sabau-sabau nk story la nieh..disebabkan nenek aku dah old..hehe dye duduk umah anak perempuan dye di seremban merangkap mak sedare aku yg aku panggil dye mak andak..mcm landak la pule..hehehe..raye kedua aku,mak aku pun..hahaha..n my family beraye di rumah bapak sedare aku yg aku call him pakude..hikhik..okay rumah dye sebelah umah nenek aku..umah nenek aku tu dah banyak kali kene banjir so dah banyak yg rosak sebab tu beraye n tidur menidur di rumah bapak sedare aku..raye ketiga beraye di rumah bapak sedare aku di segamat ,pak uteh memang puteh pun..husbandwife puteh...n then aku drive balik eypoh...huhh!!sgt penat..xjem xp kaki lenguh gle...raye keempat beraye di rumah kengkawan aku...semua tengok aku dah makin membulat..haha..nasiblah!aku memang gemar nk memakan-makan..hakhak...raye keenam beraye dgn mykumbang lah!sape lagi..opsss gambar xdak nok!hahahha..kiteorg beraye mlm smpai kul 11 gak la pulang  ke pangkuan ibu!ceh..rumah laa kan...

okay isnin balik bangi tros pening lalat..hahaha
raye tahun ni bole la tahan..tahun depan cmne lak kan?? =)
xde perenggan btol karangan aku nieh!haha..bace jelah kan!




No comments:

Post a Comment