Thursday, September 29

charles and keith & coach handbag ^_^

 

hello,assalamualaikum semua ..apa khabar??sehat ke??dah mcm johan lak..haha
okay harinie nk story kt u olls semua tentang cinta,eh xlah tentang beg idaman aku lah
kenape ye org salu ckp ohh ,beg jename nie org pakai bmw,mercedes,umah banglo je boleh 
pakai xp org yg pakai kete kelisa cm aku xleh pakai..no!no!no! anggapan korang semua salah
for me lah kan..kal nk kan sesuatu kite kene berusaha..thats my prinsip hidup
contohnye mcm kereta,nk kereta kene beli,neli pakai daun ke??pakai duet lah..nk duet kene keje kan
yess memang saya student n xkeje pun lg but saya akan smpan duet nk beli sesuatu..
mcm handbag mahal,berjenama conthnye cm charles&keith..harga handbag bg aku standard sebab berkualiti
 rate harge handbag kat situ dlm RM189..murah kan sebab berbaloi la dgn harga n kualiti handbag..
coach lagi mahal la kan..xp berbaloi jugak..haritu masa raye aku belikan my mom handbag polo berharga RM200..mule tu nk belikah hush puppies xp mcm xsafety jek beg tu so tros beli hanbag polo kt dye..
saya bukan berlagak nk cerita-cerita kt org xp sy nk kongsi pendapat sahaja..
oklah mls nk cerita panjang-panjang saya tahu awl bulan g shopping kt mid valley beli handbag charles&keith
hahahaa..belagaknye kau..memang pun..^_^ 



haa ni dekat outlet kt mid

 



haa bukan setakat handbag,spec,shoes
and accessories laen  


tengok-tengok handbag tu yg sebelah kiri tu..
lawa kan..get it now!! 

then nk cerita sal coach pulak..
coach nie ade banyak jenis handbag..for teens la,utk mak-mak
utk granny laa..xp kan coach nie da banyak tiruan..
haa xmoo-xmoo!!beli yg original kepuasan utk beli n dapatkan original itu best!
xcye belilah!!hahah 


yg ni poppy c coach..
utk remaja boleh la..kal nk tengoklagi klik kt sini 


yg ni madirson coach leather
mahal laa sebab leather 


yg ni studio legacy backpack
lawa kan 


new madison graphic op art hailey 
haa beli!beli!beli! 
okaylah mals nk cerita panjg-pnjg..korg klik je kt tempat td tu
haa tengoklah puas-puas n belilah puas-puas
my tagline:lakukan apa sahaja utk cantik..hee
ok bubye!
sape mau ikot mggu depan shopping..hee =)







No comments:

Post a Comment