Friday, December 2

dating with my bestie ^_^

assalamualaikum semua..
harinie jom ceriakan hari anda dengan membaca blog saya
kalo suke boleh comment kal taksuke boleh tengok je
malam semalam saya pegi date-date la weh..hehe
haa cik kumbang lettew,sorry =.=
balik epoh baru berjumpa,will miss u my love =)
bukan pegi dengan die but pegi dengan my bestie n forever mates
dari sem1-sem6 tak pernah berpisah..hebatkan persahabatan kami
hehe..kami pegi mane??pegi menyanyi kat music box
dekat kajang,selangor iaitu kajang metro point
kami pegi dengan kak iza yg hot + hot mama..hehe
suare dia sedap..boleh pegi masok program reality
kiteorg dah booking awal then some problem xdpt nak settle
jadinya nyanyi pukul 10mlm-12mlm..mase nak pegi bayar tu
abg cina kaunter tu nak tipu kami walopun kami semua perempuan
no..no..no..jangan haraplah beb nak bayar lebih dr ape yang ko ckp
kak iza lah yg settlekan semua tu blom kene ngn aku lagi...
aku beli barang pun tawar-menawar aku xkan 
beli dengan harga sebenar..hidup nie kene 
pandai jangan kene tipu..korang janganlah 
pulak nk tawar kt shoppng complex buat malu je..
kedai-kedai biase bolehla ..ok stop cerita pasal tu..sekarang 
jom besarkan mate korang tgok gamba
haha..sebab melihat aku yang besar +bulat +chubby = gemok =)



hye,comel x??haha














hye name saye gemokss =D




ni la mama izza yg hot tuh
dye xbwk ank dye la
ank dye handsome boy ..=)


besarnyee kau..haha =P
kau hado??


phewitt nyanyi lagu aziee tu


berduet dengn nurin 
lagu memori berkasih


bersame retiss yang mengong!
p/s: tunggu next entry yaa..love u alls =D

No comments:

Post a Comment