Saturday, December 10

our first date..wuwuwu =P

assalamualaikum semua
harinie nak update pasal our first date selepas 2mggu tak jumpe
bukanlah first date,dah xterkira bape kali jumpe dah but kiteorg
jumpe kal saya cuti sem semggu sekali je,kal tak cuty 2mggu sekali or
sebulan sekali..wah menanggung la kau rnduuunyeee =.=
saya balik ipoh hari khamis petang sebab jumaat memang tak de 
kelas daa...weee =D..smpai je epoh mule nak suroh sweetkumbang saya
amek tapi sebab malas nk susahkan dia,rumah dia jauh then my mom
yang amek..its okay my mom pun tak kesah kal dia amekkan
memang salu kal my mom ade meeting kt sekolah dia
la kene hantar amek saya..banyak tu pengorbanan dia
thats when i love..ceh-ceh macam lagu aslyn pulak..

esoknyee...tettt...hahaha..ape tuu kami keluar laa..
keluar pun pukul 4petang sebab pagi tu dia pegi temankan
kawan baik dia pegi klinik,then dia balik tdoooo pas solat
tdoooo lagi..haishh..kami berjumpa di ats bumbung jaya jusco
sebab saya parking kete atas sekali.. hehe then kami pegi karoke
kami dua memang ade banyak persamaan tapi bile keluarkan 
pendapat perghhh dua-dua berbeza,bagoslah kan sebab hidup
berpasangan kene ade sorang jadi pro and kontra..kan2??
dia suke nyanyi,saya pun macam tu..habis je karok trus
datukk belanja makan kfc,saya dah belanja karok
kami pegi makan dekat kfc gunug rapat tu yg baru 
yang sebelah pizza hut
kami memang pasangan ideal ceh2!buweekkkss,muntah cepat
dah-dah takboleh cerita lebeh-lebeh
sebelom balik,datuk says: eh nk tau satu benda tak??
datin says: nak-nak,ape dye??
datuk says: sayang sgt kat datin,sebab datin comel(comel ni reka sendri)
hahaha..oklah marilah tatap gamba yg sedikit ini..haha



bila peguin berdress =P



my lovely kasut yg dah hampir rosak
sedih =.=
comel x??
perasan jelah kan =P



memang suke letak gamba posing same jee
^_^






tengok-tengok lengan yg cm malik noor 
hahaha..bile la kau nk gemok lagi
qaqa oii ^_^

p/s: tu je entry kali nie...wait for next entry =)
gamba yang ditangkap oleh datukk..haha=P

No comments:

Post a Comment