Saturday, December 31

happy new year 2012



assalamualaikum awek-aweks cun,mamat-mamat handsome
heee..ape korang buat petang nieee..tdo lettew..hehe
saya update blog laa ape lagi..boring-boring nie padahal ade keje kene buat
buat tak tau jee..hahah =.=''
saya nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada semua
pembaca dan semua kawan-kawan yang setiaa..hehe
dan termasuk for mysweetheart..heee
semoga tahun baru nie ada la azam baru kan..mungkin ada azam lama
yang tak tercapai lagi tu boleh bawak pada tahun2012 kan
sape tahu azam tu menjadi ye tak??hikhik...ape azam baru korang??
azam saya tahun 2012 nie nak berjaya dalam hidup tak kira dari segi apee

AZAM TAHUN2012

1.SAYA NAK BERJAYA DALAM HIDUP 
DAN NAK JADI LEBIH BAIK
2.NAK SIMPAN DUET BANYAK-BANYAK
3.NAK BAWAK FAMILY PEGI HOLIDAY
4.NAK BELI CAMERA NIKON1
5.NAK IPAD..HEEE=P


so nie azam saya..azam korang ape nak tau jugak kan
insyaALLAH saya akan usahakan wishlist atau 
azam di atas sampai laa berjaya amin!
heee..penting ke tak azam baru nie??
sebenarnya azam boleh dibuat tiap-tiap hari
cuma kita mahu buat atau tidak saje btol tak??
heee usaha tangga kejayaan kan
so usahalah smpai berjaya...ape lagiii tunaikan azam andaaa...
sila tengok artikel mengenai azam click here my metro
ok bubyee semua=P

2 comments:

  1. happy new year, nk ipad kene la keje huhuhu

    follow back speechless009.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. happy new year jugak =) saya dah follow awak..tunggu la keje..=P

    ReplyDelete