Thursday, December 15

shila amzah ^_^

salam semuaaa
harinie nk update pasal lagu-lagu shila amzah =)
sape suke dia angkat tgn,kaki,bahu dan muke..hahaha
saya suka dia nie..sebab suare dia memang best
suare dia memang best bile time menyanyi lagu org putih
dan dye comel ^_^
kat sini saya ade letak video shila amzah nyanyi lagu
inggeriss..huhu..besstt sedapp,tapi jangan tiru gaya
dia,pantang saya org suke tiru-tiru gaya orang seratus peratus!



cantekkk =)
mari-mari dengar lagu penyanyi terhebat nie =)



i do cover by shila amzah



the climb cover by shila amzah



anggapanmu cover by shila amzah



jar of hearts cover by shila amzah



gadis seperti aku cover by shiela amzah
so yg lain uollss cari sendiri je..
yang ade kat sini yang saya suke dengar
suare dia yang manje..^_^
bubye=)

No comments:

Post a Comment