Wednesday, December 14

mak cantek vs adik saya ??

assalamualaikum semua
so macam mane pagi nie??korang sehat tak??if sehat alhamdulilah
bagi yang tak sehat makan ubat ye,nanti sembuhla tu..=)
pagi-pagi nie ke tengahari??haha ape-ape jelah kan..janji siang..huhu
harinie atas permintaan my friend,dilla azman swoh  update pasal my mom
yang cantek n my adik sebab muke mereka berdua same,saya ekot muke
arwah ayah..oppss!anak ayah katekan..hehe=P
actually dah lame sroh update but tak buat-buat 
sebab busy sgt dengan assgnment
tiap-tiap hari tau,dah sem6 nie la nk bagi 
assgnment banyak-banyak,adoyaii hahaha..
tak pelah last sem,buat jelah..huhu
my mom yang santek niee dr muda dulu 
jage badan smpai la ade anak enam orang,badan 
macam saya la chubby comel,hehe perasan la pulak..=P
adik beradik saya semua memiliki ketinggian yang sama,haaa
kau orang hado??tado kan..den dah kobar..terkeluar pulak
bahasa yang tak sepatutnyee..hee=D
adik saya yang kedua nie muke same macam my mom yang cun!
tak boleh ngorat haa..not available!selagi saya tak kahwin ok!
adik pun tak boleh!haha..haa ngorat orang lain..
arwah ayah saya bangge memiliki emak saya yang cantik tu tau
masak sedap,kulit cantik,semualah boleh dikatakan
so,bukan tu yang nk cerita,dah melalut kan..
mari kita lihat sapa yang kena!
hahaha..jom tgok muke diorang nie same ke tak??hehe
macam kerengga pulak karangan nie..haha
bace jelah ek??hehe =P



same tak??hee


tgok nie muke saya same sape??ayah kan..hehe
=P


amacam same tak??tgok dlm gambar
kal tak same tu namenye faktor gamba..
kat luar semua org ckp kakak n adik..huhu

ok bubye=P yang pastinya saya sayang mak saya
yang cantik,menawan,tertarik memang da bomb!haha
saya sayang arwah ayah saya sebab dia 
ayah sayalah dan handsome tau=)

No comments:

Post a Comment