Wednesday, December 28

GIVEAWAY,1ST CIK VIOLET


assalamualaikum semuaa..
nampak tak banner dekat atas nie..ade blogger ajak saya join bende nie
thanx awak bila jejari berbicara =)
so saya dah join dah bende niee...ada macam -macam hadiah kal saya dan korang join
bende nie..hadiah tu akan dapat dari owner yang buat giveaway nie
pada mulanya rasa macam tak nak lah join bende niee
sebab im new blogger memang tak tahu ape-ape,
tapi why not kita cube kan mana tahu rezeki kan..hehe =)
nak join bende nie ade syarat tau,syaratnyaa ialah :

1.Mesti buat satu entry bertajuk GIVEAWAY,1ST CIK VIOLET dan 
link kan ke blog cik violet

2.Copy banner GA dan letakkan ke dalam entry awak ye
seperti saya buat nie..^_^

3.Wajib follow blog coretan hati cik violet dan twitter 
tuan punya giveaway  nie

4.Wajib follow dan like fanpage serta blog 
yang sponsor barang GA tu

5.Wajib tag 3blogger yang lain dan pastikan mereka tahu 
yang mereka telah ditag oleh anda yee = )

6.Copy URL link entry yang korang buat dan letakkan dibahagian
komen blog cik violet

Di sini saya ada tag 3 blogger masuk GA nie




so apa lagi cepat la join wahai blogger di atas..hehe
semoga saya dan anda berjaya juga..=)

5 comments: