Wednesday, December 28

list baru =)

assalamualaikum semua blogger
ramai yang suke on9 shopping tak??haaa sape-sape tu..hehe
saya suka dan penggemar baju korea dan shawls yang dijual dalam blog
mahupun facebook..selalunya korang beli banyak-banyak ke sikit je??
saya kadang-kadang beli banyak-banyak sebab jimat postage kan
hehe..okay disini saya nak memudahkan anda untuk 
shopping online dengan
cara saya listkan dlm shop here tu..ade dekat tepi-tepi tuuu
sinie-sinie


tapi-tapi dengan syarat anda CREDITKAN kepada saya la kan
dalam list shop here tu saya akan tambah linknyaa
ada banyak lagii..hehe so dont worry...
nak lagi senang anda-anda yang belum follow saya,boleh follow
supaya bila anda nak cari shop online mane boleh teros bukak blog saya
sebabnya ape ye??sebab saya  akan update blog online yang terkinie
dan murah-murah..then ade pesanan sikit,eyda kay tu bukan shop ye
tapi makeup artist,so sape-sape yang nak 
tunang,kawen atau saje-saje nak 
cube makeup boleh bertanyakan dekat dia yaaa...
nie hasilnyaaa bila diamakeup kan saya..
cantikkk pleassee clik here model kelas makeup
shop yang saya listkan nie ada yang pernah saya beli dan 
ada yang tak pernahbut saya listkan jugak 
sebab barang yang mereka jual sangat santekkk..
so pesanan lagie..kal laa ternampak gmbar saya dalam facebook 
mereka keregular customer ke tolong like picture tu..cehh!!
takdelah jangan buat macam tu
maksudnyaa jangan peliklah kal saya nie kaki shopping...hehehee =P
Okay selamat bershopping dan selamat laa topup duet balik..heee =D
bye semua..jumpe di entry yang akan datang..
bye cantek, bye comel ,bye lawa ,bye sweety ,bye handsome ,bye kacak!
heee =)

No comments:

Post a Comment