Sunday, November 13

date-date at teluk batik ^_^

assalamualaikum semua..good morning..
semalam saya g date-date kt teluk batik..
pegi balik hary je..aaa..xnk3 pikir bukan-bukan...
dr umah saya satu stgh jam..
so,im very happy bila dapat date-date at pantaai..
sebelum nie memang ade nk g xp 
mase xmenentukan..jadi walopun hujan tetap nk pergi..
cuaca mendung je..
rndu la katekan..hikhik..padahal bru je jumpe isnin haritu..
pagi tu saya buat pizza special utk sweetkumbang i la..
xkan utk korang pulak..hehe
so bwk la g sane makan kt depan pantai..cehh romantik la tu..haha
nanty saya update resepi pizza utk uolls..kene cuba!!sedap..nyumm2!
ok la mals nk berpidato panjang-panjang..hikhik..tgok gamba jom?? 


tgokla budak gemok berjalan..
dah mcm penguin berjalan tepi pantai!hahha
haa korg gelak la nanty jd cmnie bru tau


comelx??yg bertudung tu..hikhik
pasanlebey


hye semua saya nk g mandy..
jom??hikhik


cinta kami..ee geli laa..xbiase i romantik sgt..hehe



haa ni memang kami berdua comel!!wewiit



tgok-tgok bukti dye mam pizza yg i buat..hehe
sedap x??datuk says:sedap xp nk pedas lagi!hehe


the gorgeous women!hahah
buwekkss..jadi datin boleh la
datin gemok!


datuk sebok amek spec kita!!
but datuk very handsome + cute
bangga pulak kang!hahah
syg lebey la kt datuk!


emak penguin!haha


no komen


handsome boy!!haha


comel x model debab nieh??


n last sekali kiteorg g tamanpaya bakau..
banyak nyet!!kawan datuk ramai sgt..hehe
ok lah penat ..bye-bye

p/s: tunggu ye resepi pizza dr saya..^_^

No comments:

Post a Comment