Tuesday, November 1

Datin wanna be??

Hello,apa khabar semua…sihat x??saya sihat..alhamdulilah =)
Kali nie entry xde dah cte resepi-resepi..akan dtg pula..hehe..nak cte laa yg dulu i kurus tau..xmcm skunk dah jd penguin bak kate my boyfie pingu2..jahat btol ejek i cmtu..xp xpe asal ade org syg,saya dah cukup bahagia sebab tu bdn pun macam datin..hahaha..skunk nie asal jumpe org je ckp..eh makin besar laa tu bg yg cover-cover yg xcover ckp cmnie “kau nie aku tengok dah mcm penguin berjalan je” nk lg sedap “kenape kau gemok pendek nie”  menusuk kalbu ble ckp cmtu..ase nk tangan-tangan je ..haishh…naseb la saya jenis xkesah org nk ckp ape…ade lg yg best ckp cmnie “eh,tqa makan ape nie sampe jd badan mcm datin”..huiih kal la kate-kate kau jd kenyataan jadi datin esok aku tau…hikhik…dulu saya mcm lidi sekarang saya mcm tong yg drum dye dah hilang..hahahhahaha..(haaa gelak-gelak sgt!cik tumbuk hampa sume bru tau)..saya ade 2 keping je gamba yg kurus tu…nmpk la ketinggiannye..haa sekarang  bile dah debab nk lari pun xmampu…penat membawa asset yg mahal..huahuahuahua (jgn pikir xelok,jap g lebamm biji mata korang) =p…

Ade org ckp untung jadi debab nie senang nk beli baju xla longgar sangat..muat la..untung jugak jd kurus sebab kelihatan slim dan tinggi sepanjang mase…xp bagi pendapat saya,saya suke melihat wanita yg berisi mahupun lelaki yg berisi xlah gemok,cume berisi..comel-comel gituww…hehe wanita yg bdn berisi kene beryukur dgn ape yg ade..kerana Allah dah jdkan badan kite sihat,sama juga si kurus kene bersyukur dgn ape yg ade,agak-agak kurus sgt tingkatkan berat bdn anda supaya xjd underweight..baru bersemangat nk wt ape keje sekalipun..btol x??(saya xckp sesape nie adalah pandangan saya)ok mari-mari ikot datin mendebabkan diri..hehe..mls nk membebel panjang-panjang meh tgok perbezaan gamba..hehehe 


yg pakai baju hijau tu yg ade anak panah tu..kurus kan??huhu
time tu 18 kot..slim kau!..hahah



ni mase sem 1 yg kt tepi2 tu semua perubahan yg cepat..
huhu 

p/s: mari-mari membesarkan badan ..huhuh
comel tau bdn chubby2 nieh!huhuhu


No comments:

Post a Comment