Monday, November 28

model kelas makeup =)

assalamualaikum semua
hello guys,da bangun ke?haha bangun semua mai bace entry kite..hehe
ape tajuk kita harinie ye?tajuknya adalah saya menjadi model untuk kelas 
makeup akak eyda kay..sape akak eyda kay??
akak nie adalah makeup artis yg femessape pulak retiss tu??
haa dye penah makeupkan scha,lisa surihani,maya karin dan ramai lagi..
so ape yg bestnye jadi model nie??actually this is my first time jadi 
model bidan terjun nie..haha..kenape bidan terjun pulak??
sebab kite buat bende tetbe jehehe..saya pun xsangke dengan muke 
xseberape nie  dipilih utk jadi model padahal ramai lagikan..
jangan belagak sangat kan..hehe..semalam rider beb naek scooter
pegi bukit jalil..for the first time ride ats higway 
before nie drive nek kete je..best gle sampai sesat nk pegi ke kl..
perghh memang terbaek laa..
naseb  taksampai klcc kal tak tak pegi dah jadi model..
ok semalam yang makeup kan kita ank murid dye
akak eyda bantu sikit-sikit je..memang cantik la ank murid dye makeupkan
sesiape yang nak kahwin,tunang or whatever boleh la 
gunakan perkhidmatan akak eyda nie..ok just klik di sini Eyda Kay..
credit to me okay??bile dah makeup bru rase ape yg 
retiss rase punyelah tebal smpai nek rimas kita
but its okay for the first time..tak apelah nak cube new things,apesalahnya
rupa-rupanya nk makeup kan seseorg bukanlah senang sebab ape??
sebab setiap bedakade kod terssendiri,
senang cerita setiap item ade kod tersendiri..
lepastu tgok pulakmuke kite gelap ke kene pakai bedak yg bersesuaian..
then kening kene bentuk kal yang tak nak cukur kene
 gam kening macam kita semalam,jenuh woo
tapi memang terbaek bila hasilnya cantik..
bukan nak puji saya puji makeupdye..
semalam semua sporting..best..
walaupun sekejap tapi dapat rasekan macam 
dah kenal lame..hehe..ok malas nk berceloteh banyak-banyak..
jom tgok gambagambar sebelum  tak amek laa..
nanty kite update tau kal jumpe gamba sebelum


nanty ade orang cakap saya tipu pulak kan
 prove




comel x??hehe=P






ok ni kawan saya nurin..cantek kan dye??=)




sebelah kanan saya akak eyda kay
kiri saya anak murid dye yg makeupkan saya




yang tengah-tengah nie akak yang makeupkan nurin
santekk=)


gambar candid kami
actually banyak lagi gamba tapi gamba akak eyda tak upload lagi
so kal ade kita upload okay =)


p/s: i buat entry nie sebab i nk share pengalaman with uolls,
bukan untuk berlagak im sorry if my entry mcm belagak..

No comments:

Post a Comment