Monday, November 21

Malaysia menang..wee~

selamat malam semua
malam nie nak cite pasal bola,bola,bola
aku nie xdela minat sgt tgok bola tapi bile dah tgok mengalahkan
budak lelaki sebab aku suke jerit ,orang lelaki jerit ble dah menang
aku jerit time tgh orang sepak-sepak bola mcm ape je..kal dengar 
aku jerit pun bising gle..naseb la kengkawan aku pun same macam aku
hahaha..penat tau x jerit-jerit nie boleh tercabut tekak..hahaha


tgok harimau nie mengaum
awwwwwuuuummmmm!!
hahaha


ni la jejaka-jejaka idamanku..hahaha..jangan haraplah kau!
kenape xde name asraaf..name kawan dye pulak ade..haiihh
haha..sekarang nie asal entry baru nak cerita kumbang kau
eee tolonglah..boring~..hahaha..blog i kan suke hati i lerr
hukhuk..haritu dorang lawan dengan indonesia,malaysia
menang kali nie tadi malaysia menang lagii
tak sia-sia aku jerit-jerit kt dlm umah smpai kene tego dengan
jiran bising sangat yela semua perempuan jerit-jerit..hahaha
alhamdulilah ..wee~ nak cuty esok??kal esok cuty ,rabu memang dah
cancel klas..hahha..bahagia rase..hakhak =D
ok bubye..nitez =P


No comments:

Post a Comment