Tuesday, November 15

xnk balik!!

hello guys,good morning..awal bgn kan??haha..bgn awal xpe rezeki masok..hehe..harynie nk story sikit pasal nk kene balik bangi khamis nie,jumaat dah kene dftar untuk sem6..aduhaii..
malasnyee..tolong la paham =.=''
for three years duduk sane teramatlah bosan..yess memang boleh g mid,pavi,alamanda,mines n so on xp kenape rase tempat sendri lg best walopun perak ade jaya jusco n ipoh parade je..huhu..sebenarnye malas sebab dah sebulan lebih dok umah..wahh rase bahagia dapat makan lebih dr 6kali,kal kt sane kene kurengkan 6 kali kepada 3kali for saving..kenape??sebab saya kuat makan...ade je benda nk ngunyah..sebab lain xnk balik sebab saya nk tido sepuasnya kal kat sane adat la kan belajar mesty bgn awal kal ade kelas pagi then petang tidooo je keje..mlm stdy,kal xde wat pape menyembang tu pun hobi semua wanita..jangan tipu kal anda bukan seorg kaki nyembang mesty la ade sikit nk sembang-sembang kan-kan..hehe..so, saya xnk balik disebabkan perkara di ats..saya malas nk balik,malas nk buka buku,malas nk pegi kolej,malas nk naik tangge apartment umah sewa..pokok pangkalnye adalah MALAS


tapi kan xbaek jadi malas sebab amalan syaitan,so saya kene jugak balik..untuk habiskan sem6,then smbg degree,keje dan nikah!!^_^ sebut je kawin tros xmalass..hahaha..hamboii gatainya..hukhuk..best ape kawin muda...kawan saya setakat ni yg dah kawin dlm lima org kot dan yg akan berkahwin dua org lagi..
ok lah saje je tu ngarut lebeh!!






nk jadi cmni bole??eee pemalasnye kau!!haha
kenape arnab,kenape xpenguin??
sape yg cakap tu..hahaha
okbye =D

No comments:

Post a Comment